måndag 9 maj 2011

Farfars Paradis

Igår var jag med ute vid den inledande röjningsprocessen vid Farfars hus på Värmdö. Tomten är outstanding men husets charm var det nog bara Farfar som uppfattade.
Farfars hus
I alla fall så flaggade jag för Farfar!

Flaggar
För att slippa köra så mycket till tippen eldade vi lite grejer i öppna spisen. Här ser ni Pappa som kvalitéts testar en soffa. Kvalitén var mycket god, det tog mycket krafter att omvandla soffan i mindre eldningsbara delar.

Pappa får utlopp för sina inre aggresioner

Det var jag, Pappa och mina farbröder Bengt och Sven-Olov som var på plats. När vi fikade och åt lunch så satt de tre bröderna så fint brevid varandra i en trädgårdssoffa. Försökte ta en fin bild på dem tre. Lättare sagt än gjort. Alla tre verkar ha samma fallenhet för att gestikulera när de pratar om något!!!!

- Där borta vid rävkullen...
- Jag minns när vi gjorde det o det där borta....
-Det där trädet ser allt lite dött ut.....

Jaja, tanken var ju god i alla fall!

Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar