måndag 21 februari 2011

Frulle

Varför lägga inläggen i kronologisk ordning, när man kan låta bli?

Igår morse var jag verkligen så sugen på att äta frukost på balkongen, vår balkong är nämligen en riktig frukostbalkong. Solen kommer fram runt husknuten på förmiddagen innan lunch, så vid frukost tid är det lagom varmt, ingen gassande sol. Men.. nu är det ju vinter och hela helgen var det bitande kalla minusgrader. Så det blev frukost inne vid köksbordet såklart. Men den utsikten är inte heller helt fel.

Fin frukostutsikt

Te, ägg och macka

Ägg

5 kommentarer:

  1. Är det marmelad jag ser??
    Men det är fel ordning=)=)
    trodde inte du åt sån gegga=)

    SvaraRadera
  2. Jo jag är stor nu, så nu äter jag nästan allt, tom Sushi (ska nog visa bildbevis på det nån gång ;) Jag äter marmelad på osten, inte under tycker det blir snyggare så här. Och så blir ju inte brödet så kladdigt o blött!

    SvaraRadera
  3. nä men det blir kladdigt om man tappar mackan, eller lutar den för mycket( så att marmeladen ramlar av)

    SvaraRadera
  4. Men varför skulle jag luta mackan? Hur vingligt är det på er båt egentligen?! ;)

    SvaraRadera
  5. Kanske bara kocken som är lite ostabil, nu gungar det inte så mkt pga all is....

    SvaraRadera