fredag 13 januari 2012

Tips

Ni får tycka vad ni vill om SVT, jag gillar SVT. Tycker till och med riktigt bra om SVT.

Speciellt bra är ju svtplay.se där man kan se i princip allt som visas på SVT.

Jag har ett tips till er, gå in här och kolla på Kronjuvelerna, det är från början en svensk långfilm som kom i somras. SVT visade den för några veckor sedan i en tv-version i tre delar á en timme.

Verkligen, verkligen, verkligen sevärd tycker jag att den var.

Bra historia och bra skådespelare. Mest cred får ju alltid de vuxna skådespelarna, men jag tycker att även barnen som var med i denna film var väldigt duktiga.

Kronjuvelerna
Bara namnen på rollfigurerna, Fragancia, Jesus, Petterson-Johnsson och Fernandes gör ju att man vill se den.

Och så dök till och med Jason 'Timbuktu' upp i en biroll, kul.


Visas till och med 4 februari på playen så skynda, skynda!

Och ge mig sedan ett utlåtande.

1 kommentar:

  1. Mycket bra,välgjord och sevärd men samtidigt förutsägbar många gånger på detaljnivå.

    SvaraRadera