fredag 13 januari 2012

O helgad vare du!

Idag vill jag hedra en underbar sak som jag anser får för lite uppskattning i vardagen.

Diskmaskinen!

Jag älskar min diskmaskin. Den frigör så mycket tid i mitt liv. Tid som jag kan lägga på så mycket roligare saker.

Faktumet "en gång diskmaskin, alltid diskmaskin" är en sanning utan dess like.

Må jag aldrig bo utan diskmaskin. Det kommer vara ett av mina livsmål, att se till att alltid bo i ett kök med diskmaskin.


I hemmet är den placerad längst ner till höger, men i mitt hjärta har den alltid hedersplatsen!

1 kommentar:

  1. Roligt inlägg......
    Citat- jag älskar min diskmaskin slutcitat, och det första man ser på bilden är din älskling som diskar. Jag trodde först inlägget var om Anders som du älskar nr han diskar =)=)
    haha

    SvaraRadera