söndag 6 november 2011

Ett värdsarv nära dig

Gick till Skogskyrkogården igår, stort ställe och mörkt!

Hittade fram till graven, men då var det så kass med batteri i mobilen så blixten funkade inte.

Sen skulle jag försöka hitta ut. Vi var många som letade efter en utgång i de södra delarna av kyrkogården. Jag säger bara SATANS TUR ATT DET VAR MYCKET FOLK, hade det inte varit folk på var 10 meter så hade jag freakat ut där i mörkret. Att det går att få klaustrofobiångest på en sån stor plats..... Men den där muren var ju överallt.

Tillslut fann jag ett hål i muren, gick då utsidan bort till nästa in/utgång där Catrin o Jocke väntade. Vi traskade över kyrkogården och sen mot Stureby där fantastiskt god lasagne väntade.

Men vackert var det, kan tänka mig att göra om det nästa år, men då med sällskap!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar