måndag 23 januari 2012

Vilken äggsort väljer du?

Har ni tänkt på hur rysligt kul det skulle vara att köpa ett sexpack ägg, gå hem och koka äggen - hårt, kyla dem och sen smuggla tillbaks packet i affärshyllan.

Sen är det bara o fnissa åt hur kul den person som köper packet ser ut när han/hon knäcker ett ägg och sen ett till och sen kliar sig i huvudet och svär långa fula ord och inte förstår någonting alls.

Funkar nog även på ett tolvpack eller artonpack.

Men inte ekologiska, utegående, frigående ägg, folk som köper såna ägg har nog ingen humor.

1 kommentar:

  1. Haha isf är jag en sån utan humor :P Jag hade nog tyckt det var rätt roligt, om jag hade upptäckt det?? Ibland kan jag koka ett helt 12 pack, är en äggmacketjej.. Hade säkerligen blivit sur när alla mina vanligtvis perfekt kokade ägg hela tiden var helt gråa i gulan :P

    SvaraRadera