tisdag 13 december 2011

Jag väljer bort handy-mannen

Hittade det här resultatet från en undersökning som gjorts. 


Tänker främst på mitten frågan "Vilken svensk man småbarnsmammor helst skulle tillbringa resten av sitt liv med" visst är det lite intressant att det på alla tre platser är en handy-man. För det är nog så att det är inte för att ha dem till amorösa övningar de drömmer om dessa män utan just för att de ska hamra-spika-måla-slipa-fixa till deras hem. Det vore ju det ultimata att leva med ett super-snickar-proffs så att man i resten av sitt liv får ett supersnyggt och stylat hem.

Nu är ju jag ingen småbarnsmamma så mitt svar hade inte kvalat in här, men jag tror jag klarar mig utan en handy-man. Varför en handy-man a la TV, när man kan leva resten av sitt liv med en super snäll och snygg och sexig datanörd med tummen mitt i handen. Och så kan man ROT-avdraga på handy-mannen istället. 

Så väljer jag, hur väljer ni andra?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar