onsdag 16 november 2011

Kära Google

Jag har läst att det finns företag som har personer anställda för att sitta o surfa runt hela dagarna och hitta inlägg folk gör på Facebook, Twitter, olika Forum och kanske även Bloggar om saker de är missnöjda med. Tanken är liksom att kundtjänsten ska leta upp folks problem och lösa dem.

Jag hoppas att Google har såna personer anställda för detta inlägg har jag tänkt tillägna Google.

Kära Google.

Jag har en Smartphone, en HTC Sensation, som jag älskar! Som ni vet är det ju ni på Google som har fixat fram Android som är operativsystemet i den telefonen. I min telefon har jag laddat ner er App för Google+.
Som ni då vet, eftersom ni är skaparna av detta Google+ så laddas mina bilder jag tar med telefonen upp i ert Moln. Jätte fiffigt och bra! Jag gillar verkligen Google. Men det är en grej ni inte har lyckats med. För som ni ser så bloggar jag här på blogger-com som TaDaaa är Google´s hittepå det också. Det ni inte har lyckats med är att jag här inne på blogger.com i redigeraren inte kommer åt mina bilder i Molnet. Jag kommer åt Picasa, I know! Men Molnet då? Bilderna som laddas upp från min mobil hamnar ju inte i Picasa utan i Molnet. Kan ni fixa detta lite fint o snabbt?! Ska vi säga så? Jag tycker vi sätter upp ett mål, så att vi sen kan kontrollera om det gick bra eller ej. Ni får till 25 november på er. Ok?

Och när ni ändå håller på så kan ni väl kasta ett getöga över Blogger-Appen, alltså på riktigt är det inte bra för er image att den laddar upp bilderna i så usel kvalité samt att det inte går att ladda upp filmer. Ok? You fix?

Jag vill ju bara ert bästa.

Tack o bock
/BagisDoris

Eventuellt kan det hända att ett inlägg måste ha många Google i sig för att de ska lyckas söka upp det och tycka att det är någon mening med att läsa det så jag tänkte göra mitt bästa för att påverka.

Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Google Sa jag Google Google?! Google Google Google Google Google Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar