lördag 29 oktober 2011

Inför vinter shopping

Nu är jag rustad för vintern, köpte en tjock jacka, tjockare än tjockast. Och fick 38,5 % rabatt och det är ju bra MEN förstår ni då vilka påslag de har om de kan sänka priset så mycket redan innan säsongen är igång?!? Vi är så lurade gott folk.


Köpte också ett par vantar, som jag verkligen kan rekommendera. Tumvantar i skinn med fluff i, bra när kylan kommer. De kostade 99 mot ordinarie 299. Crazy det med.


Och så en mössa på det. Gillar denna modell då den är fleecefodrad om öronen så det blåser inte igenom. Kan tyckas trist med allt svart men jag har redan liknande mössor i glada färger och jag gillar att ha en svart, diskret variant ibland.


Som uppiggande färgassociar har jag dessa vantar som Mormor stickat, älskar dem!


Published with Blogger-droid v2.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar