fredag 15 april 2011

Fredag - dagarnas dag

Idag är det fredag gott folk!

Och solen skiner. Kan det bli bättre?

Tänkte idag dela med mig till er av ett litet hörn av mitt kontorsrum. Detta är vad jag har pimpat mitt rum med. Tre vykort på pingviner och tre vaser i olika blå nyanser. Ni kan även skåda ett hörn av min radio. Äkta Clas Olsson-style och i och med det så är även kvaliten inte heller den bästa, det sprakar ganska så mycket från den då och då.
Saker i ett fönster
Internet-uttaget som kan skådas nere till höger har också mer att önska, det är glapp i det då och då. Det är mest på morgonen det krånglar, typ som att urtaget sover vidare fast arbetsdagen börjat.

Sen så ska ni få se min utsikt i det högraste fönstret. En krossanläggning!
Utsikt från ett fönster

Behöver jag säga att bilen alltid har ett lager damm på sig? Nu kan ni i och för sig inte se några bilar på parkeringen eftersom mina arbetskollegor tycks ha låg arbetsmoral just idag. Pottan står ett stenkast åt vänster, i sin ensamhet.

Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Jag trodde den översta pingvinbilden föreställde en grävling! hehe, börjar bli skumögd...

    SvaraRadera