fredag 18 mars 2011

Grattis Lillebror

Hipp hurra för Matte idag!

Idag fyller min Lillebrorsa 24 år!

Just idag jobbar han, så firad  med paket blev han häromdagen. En av de saker han fick i present av mig var detta glas, absolut något man inte klarar sig utan.

Snoppmätare
Till paketen ett fint kort.

Födelsedagskort
Han är kul han Matte, sist jag var hemma hos honom sa han
-Har du hört Bruno Mars låt The Lazy Song?
eftersom jag inte hade det satte han på den, med följande kommentar
-Om jag var ett land skulle detta vara min nationalsång!

Och jag får nog lov att hålla med :)

Grattis Brorsan!
Har jag sagt att han är singel föresten? Just give me a call om du vill bjuda ut honom på en romantisk date =)

Snygg som få är han, världens snällaste och grym på o laga mat! Och ung o fräsch, blott 24 jordsnurr!

Snygg-Matte

4 kommentarer:

  1. Jag är inte singel och dessutom för gammal men annars hade jag nappat direkt.

    Hur fixar man detta kollage av bilder ?

    Kram fr moster

    SvaraRadera
  2. Vilken prins och prinsessa!! <3 <3

    SvaraRadera
  3. Kerstin, egentligen så vill jag ju skriva att det var super invecklat att jag är så grym som klippt ihop detta masterpiece till collage. Men så var det inte, utan i Picasa (googles bildbehandlingsprogram, gratis är gott!) så markerar man bara ett antal foton och trycker på knappen "skapa Collage". Rekomenderas varmt!

    SvaraRadera
  4. Super och tack. Dessutom har jag redan Picasa på datorn :)

    SvaraRadera