torsdag 21 juli 2011

Bloggutmaning-koncept

Min svägerska, Lindha, har hittat en kul grej på en blogg som hon kopierat, och jag vill ju inte vara värre så jag kopierar raskt henne =) Det kommer att bli en följetong här på bloggen enligt nedan koncept. 

Jag lovar att det inte kommer att bli 30 dagar på rad, men det är heller inget ni kan begära av mig tycker jag!

Och jag tycker det är ett förträffligt sätt att lära känna en bloggs ägare på, så känn er gärna manade att kopiera konceptet!

Jag vill även förtydliga att jag kommer tolka uppmaningen/frågan på mitt sätt. Det är min sanning som kommer att beskrivas. Tycker ni att jag skriver fel och blir provocerade av det så kan ni läsa en annan blogg eller bara ta er i brasan.

Trevlig läsning!

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Fem saker ni inte visste om mig
Dag 04 – Vad är kärlek?
Dag 05 – Det här åt jag idag
Dag 06 – Min dag 
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mitt husdjur
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad har du gjort idag
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Den här tjejen är underbar
Dag 22 – Den här killen är underbar
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – Berätta vad du tycker om alkohol, cigg osv
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Min facebook
Dag 30 – Gillar du någon just nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar