onsdag 23 februari 2011

Dagens skratt!

Jag har sån tur, jag har världens bästa arbetskollega! Alla kategorier! Sicken humor!

Idag befann vi oss på olika kontor och jag hade lovat att skriva ut en utskrift som skulle tejpas upp på ytterdörren, så man ser budskapet på väg ut från kontoret.

Efter en påminnelse från, nämnda kollega, fixar jag fram det som ska skrivas ut och skickar (halleljua för internet) till skrivaren på det kontor han är på.

Skickar frågan "blev det bra?" på InternCommunicatorn.

Inge svar.

Inge svar.

Inge svar.

Tänker, har karl gått o dött eller vad är det?!

Då plingar det till i min mobil, MMS från Majava. Med denna underbara bild


Jag vet inte men den känns lite stor.
 Jag dog en smula när jag fick se bilden.... Shit vilket gott skratt jag fick mig!

Det var alltså exakt detta budskap som jag skrev ut på en A4 och en A3 så han skulle kunna välja vilken som passade bäst på dörren. När han ser vad jag skrivit ut, går han ut i tältet på gården o hämtar denna exakt likadana skylt, som ska sättas upp ute, för inpasserande bilar/lastbilar.

1 kommentar: