lördag 11 augusti 2012

Ett besök

Igår var jag hemma en sväng hos min världsbästa kollega, som inte kommer vara min kollega efter nästa vecka, då blir han bara min världsbästa vän. Iaf han bor mitt i en idyll! Tänk er som den mysigaste Astrid Lindgren idyllen med röda hus o hönor o 1600tal o låga dörrar o snea tak o timmrade uthus.

Var också väldigt kul att äntligen få träffa sambon vars första kommentar var "åh så det är du som är Carina, dig har jag inte alls hört nånting om alls" men jag försäkrade honom om att Anders mer eller mindre varje dag får höra "vet du vad Kristofer sa idag?!" han kunde inte mer än garva och säga att han förstår hur Anders har det :-)

Blev tyvärr bara ett enda kort under det korta besöket och det blev på den här fantastiska köpmanslådegrejen. Men jag hoppas på att få komma tillbaks någon gång snart igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar