lördag 27 augusti 2011

Kir Imperial

Inplanerat var en lugn o slapp hemmakväll, men vi piffade upp oss och drog in til stan...

Älsklingen
Brorsan och Jag
Vi inledde med en öl/glas vin på en uteservering på Söder. Var det sista uteserveringen för den här sommaren? Jag hoppas på en liten körare i September. Men man vet ju aldrig.

Sen när Jenny och Erik dök upp så gick vi till á La Crêpe på Katarina Bangata. 

Vi firade att Jenny fått jobb! Hurra va bra! Det är hon verkligen värd, min lilla pärla!

Firar med Kir Imperial
Vi slog två flugor på smällen eftersom i gemensam födelsedagspresent fick Anders och jag att de skulle bjuda oss på just denna restaurang.

Fasligt goda galetter och crêpes. Jag åt tills magen stod i fyra hörn!

Sen vidare ut i mörkret på sööööder.

Pojkarna traskar fram i mörkret
Tack för en särdeles god födelsedagspresent samt ett välgodkänt firande av Jennys nya jobb.

Du o jag, Alfred.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar