måndag 25 juli 2011

Dag 5 - detta åt jag idag





Till frukost åt jag naturellyoghurt med hemplockade blåbär och köpehallon. Till det en smörgås med prästost och rökt skinka.

Mitt på dagen åt jag en skål med vildhallon och mjölk, som vi fick av Mormor. Hon hade plockat dem på tomten.

Några bitar mörkchoklad med citronsmak slank ner.

En nektarin, eller vad de nu heter åt jag, fast det kliar lite av dem.

Middagen bestod av matvetesallad och kyckling i sås som Anders gjort av creme fraiche, ajvar, vitlök o salt o peppar.

En god matdag har det varit! Vad åt ni andra idag?
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Jag åt en tallrik yoghurt med flingor, en macka med ost. Sen åt jag typ finduslåda med biff. Några minimagnumglassar slank ned. Nu kanske en kexchoklad. Yepp det var det.

    SvaraRadera