torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag

Den jefelen pep fortfarande när jag kom hem från jobbet. Så nu har jag plockat ner brandvarnaren från hallen. Men ni kan vara lugna, vi har en till i ett annat rum. Men lovar att återbörda en ny varnare, sen.

Imorgon far vi till fjälls, efter diverse biltrassel så åker vi med Mor o Skånes Ford. Eftersom man inte vet hur systembolaget behagar ha öppet i Funäsdalen under helgen så har jag idag bunkrat rejält. Vin, öl o cider för 1500 spänn!

Jag hade laddat för lite för-påskmat med Anders ikväll, men eftersom vi åker imorn så ska vi tömma kylen. Dvs det blir matlåda till middag. Vilket nerköp! Kanske kan tigga till mig ett ägg eller så i alla fall.

För övrigt gillar jag konceptet med halvdag. Mer sånt tack, Reinfelt!

Glad skärtorsdag!

Ska ni måla ägg i påsk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar